söndag 9 oktober 2011

Sköna söndag - eller?

Den här helgen är en jobbhelg för mig. Dock eftersom jag har problem med mitt vänsterknä så skulle jag jobba halvtid tyckte min doktor. Helgen är ganska påfrestande när man jobbar den eftersom man gör 12 timmar per dag. Så igår lördag jobbade jag från 7-13.30. Ett ganska skönt pass en lördag. Jag tog det lugnt hela eftermiddagen och tittade på film med familjen. Imorse vaknade jag med en värkande högerarm. Den gör så ont att jag med nöd och näppe kan klara att torka mig efter att jag varit på toaletten. Och då pratar vi om när man gjort nr 1. Så jag fick ringa jobbet och säga att jag inte ens kunde komma och jobba de 6 timmarna som var meningen att jag skulle göra.
Så det har varit en lugn söndag men skön??? Det kan man diskutera.
Imorgon ska jag ringa och boka en tid hos min läkare. Mer om detta kommer jag att berätta om längre fram i bloggen. Ha det så bra alla tills vi ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar