torsdag 6 oktober 2011

Här är jag - ett första inlägg

Ja här är då mitt första inlägg. Detta är min andra blogg. Min andra blogg som jag har haft i snart två år heter Pysseltindra och handlar om inredning, främst om stilen shabby chick och om  pyssel. pysseltindra.blogg.se Här kan ni gå in och titta om ni är nyfikna. På sikt kanske jag ska slå i hop bloggarna på något sätt. 

Ialla fall. Den här bloggen kommer att handla om mig,min familj och annat vardagligt som händer. Vem är jag då? Jo jag är en kvinna mitt i livet. Jag har varit gift en gång förrut och har tre barn från det äktenskapet. Jag skiljde mig 2001 från barnens pappa och bodde ensam under några års tid. 2003 träffade jag min nuvarande man via en datingsajt och vi flyttade ihop 2005 då vi också förlovade oss. Bröllopet stod  den 31 maj 2008. Varje dag med honom är underbar. Han är verkligen mitt livs kärlek. 

Mina barn är födda 1990, 1994 och 1997.

 Emellie kom först. Hon är idag 21 år, har flyttat till en egen lägenhet ihop med sin kärlek och studerar till sjuksköterska.

Marcus är 17 år. Han bor med sin pappa och har gjort det hela tiden sedan skillsmässan. Han har en flickvän i skåne. De pendlar till varandra på helgerna. Marcus studerar mediaprogrammet på Sturegymnasiet. Han funderar på att bli ljudtekniker i framtiden. 

Fredrik är 14 år och bor med mig. Han går i åttonde klass och har länge pratat om att bli arkeolog. 

Min man studerar också. Han läser systemutveckling och webbdesign på ljud och bildskolan i Varberg. Han läser sin tredje termin och är klar i maj 2012.

Så det var lite om mig och min familj. Det kommer att komma mera...mycket mera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar