söndag 26 maj 2013

Mors dag

Ahh vilken härlig dag det har varit idag. Det känns som om jag fått en hel del gjort. Efter att jag ätit en god frukost i solskenet i trädgården åkte jag och min dotter och hennes sambo ut till min mamma för att klippa gräset och gratulera henne på mors dag. Jag köpte med mig en blå fin hortensia till min mamma.

Medans jag klippte gräset så passade min dotter och hennes sambo på att greja med min pappas bil som stått i garaget ett par år nu utan att bli körd. Min dotter ska låna den för att köra upp till Norge och hämta hem sina saker nu när hon snart ska flytta hem till Sverige igen.

Även jag fick en mors dags present av min dotter och det var en fin svart kavaj från Sisters

När gräset var klippt och alla var nöjda så åkte jag hem och bytte om för att sedan styra kosan mot Oskarström och mors dags middag där med min mamma samt min bror och svägerska och svägerskans mamma och bror. Vi fick god kyckling och potatis och lite senare kaffe och tårta. Så det var tur att jag hade bokat upp mig på ett indoor walking pass så att jag kunde göra av med några av de kalorier som jag stoppat i mig. Kvällen avslutade vi hemma med hemlagad pizza med tonfisk och räkor på. Det var mumma. 


Avslutar med en bild som jag fick av min ena son på fb i dag . Sådant värmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar