fredag 31 maj 2013

Underbara sommar

Åh vilken härlig dag det har varit idag. Varmt och härligt. Hoppas bara att det håller i sig och att vi får den underbara sommaren som vi  längtar efter. Det finns ett par saker som jag gillar extra mycket på sommaren och det är att titta på Sommar med Ernst. Åh detta underbara program som bara är så sommaraktigt för mig. Jag läste precis ett av hans underbara citat:
"jag vill ha sommar precis över hela kroppen, inte bara doppa tårna i den"


Den 20 juni drar hans program i gång på tv 4

En annan sak som är supersomrig för mig är sommarpratarna i p1. De startar den 22 juni och den första som ska prata är Jonas Gardell. Gissa om jag ska sitta klistrad då. Jag tror det kommer att bli ett lyssningsvärt program. Andra pratare som jag också kommer att lyssna på är Maja Ivarsson, Carolina Gynning, Helena af Sandberg, Jenny Strömstedt och många många andra. Åh så mycket härligt att se fram emot. Min semester börjar visserligen inte förrän den 15 juli men man kan ju alltid lyssna via webben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar