tisdag 7 maj 2013

Vårruset som blev av till slut i alla fall

Ja jag är så lycklig för det blev vårrus för min del i alla fall. Vädret var underbart skönt och humöret var på topp


Här är delar av våra tre lag som vi ställde upp med från Attendo Nissastrand.
Jag sprang på lite drygt 38 minuter och var nöjd med detta. Jag fick stanna vid ett tillfälle för att kunna dricka. De hade ju vätskekontroller längs med banan och de serverade vatten ur plastglas. För mig som är gbp opererad är det inte bara till att klunka i sig vatten som man kunde förr utan man får sippa små klunkar. Så att springa och dricka samtidigt funkade inte så bra. Dessutom fick jag stanna en gång till för att vila lite. Det kändes i kroppen att man legat sjuk under helgen så jag tänkte att det är nog bäst att ta det lilla lugna. Men jag är nöjd med att ändå ha genomfört loppet. Väl i mål fick man medalj så klart


samt en liten goodiebag med diverse innehåll. Bananen och drickan samt en chokladkula slank ner med en gång men här ser ni några av sakerna som fanns kvar när jag kom hem.


Före loppet besökte jag ett tält där man kunde teckna en prenumeration på tidningen topphälsa och då fick man också en liten goodiebag. Så mycket smått och gott blev det.

Sammanfattningsvis kan jag säga att var en underbar kväll med god picknick efteråt. Kvällen avslutades med att jag och en jobbarkompis gick hem i den underbara vårvärmen och min promenad var ackompanjerad av koltrastens sång hela vägen hem genom stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar