lördag 11 maj 2013

Underbara lördag

Efter en god frukost med frallor från Regnbågen drog jag och en kompis som är här och hälsar på i väg och lät min man sova ett par timmar. Målet var att hitta en ny cykel till mig. Vi hittade en som jag gillade på Biltema.

Det blev en lila cykel den här gången för att få lite variation mot den röda som blev stulen. Men det är en treväxlad med låg ram som jag hade förrut också.

Efter det drog vi till Erikshjälpen. Det var det billigaste loppis stället jag sett på länge. Jag hittade en picknickkorg som jag tänker använda som en förvaringskorg i vardagsrummet. Hela 35 kronor fick jag ge för den här fina förvaringsmöbeln.



Jag hittade även lite kläder. En vit klänning för 50 kronor och en t-shirt med "hål" i ryggen för 35 kronor.




Som avslutning vill jag visa en bild på det fina körsbärsträdet som finns i trädgården och som står i blom just nu


En underbar halvsolig lördag. Snart är det dags att tända grillen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar