måndag 25 juni 2012

och regnet det bara öser ner...













Ja så är det, inte så mycket att göra åt den saken. Idag har jag varit hos en hudläkare och tagit bort ett
par prickar som jag velat bli av med en längre tid. Jag hade tre stycken att välja på men fick bort två av dem. Jag vet inte riktigt hur det ska bli med den sista för doktorn verkade inte så pigg på att ta bort den.
Som sagt så har jag läääääänge funderat på att ta bort just den som inte försvann. När jag var 10 år så var jag på Ibiza med mina föräldrar och då träffade jag en kompis att leka med vars mamma nog var sjuksköterska för hon sa till mig att hon tyckte att jag skulle operera bort pricken. Men som sagt idag när jag äntligen hade tagit tag i det hela och fått en tid så säger doktorn att den pricken gärna fick vara kvar. Jag vet inte om han sa det för att den var den krångligaste att få bort. Men i alla fall så blev jag av med en prick i ansiktet vid näsan och en upphöjd prick mellan axeln och halsen.
Sedan åkte vi och handlade och efter det så bestämde vi oss för att äta lunch på Max. Jag beställde en liten ostburgare men det var nog för mycket dressing i den för efter en stund blev jag supertrött och fick ett konstigt svidande i magen. Så när vi kom hem så la jag mig på soffan och somnade. Det var nog en slags dumpning skulle jag tro. Men nu så här några timmar senare är jag fit for fight igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar