söndag 3 juni 2012

söndag - dagen efter

Igår hade vi ett litet partaj för min dotter som ska flytta till Norge för att jobba. Hon ska vara där ett år förutom några månader i början av nästa år när hon och hennes sambo samt några andra vänner ska åka på en asien resa. Så igår firade vi av henne. Av sina svärföräldrar fick hon den här söta saken att ha med sig och krama när saknaden efter sin sambo blir för stor.

Vi beställde mat och drack gott men som vanligt så blev jag trött och när klockan hade passerat 22 så tackade vi för oss och cyklade hem. Men det var så fruktansvärt kallt att cykla. Man kunde verkligen inte tro att det är i början av juni och knappt tre veckor kvar till semestern börjar. När jag hade krupit under täcket i min säng så frös jag fortfarande och hade lite svårt att somna. Jag funderade på att gå upp och värma min riskudde men tillslut så somnade jag i alla fall.

Idag blir det till att åka till mamma och hjälpa henne att klippa gräset. För övrigt blir det nog en lugn och skön söndag men....

VI KOMMER ATT SAKNA DIG EMELLIE!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar