onsdag 27 juni 2012

veckans vikt

Så här i semestertider så hade jag inte väntat mig någon direkt förändring på vågen men jag jag klev upp på den idag så visade den -0,8 kg från förra veckan. Inget jättehopp nedåt men dock en minskning. Så jag är nöjd för nu är jag nästan 33 kg lättare.

Morgonen började med att jag satte på min dvd med gummibandsträning. Det gick bra även om det kändes att det var ett tag sedan jag gjorde de här övningarna. Efter duschen beslöt jag mig för att ta tag i gräsklippningen så sagt och gjort.
Eftermiddagen spenderades i hop med mamma och vi besökte minneslunden och satte lite vilda sommarblommor. Sedan var det meningen att vi skulle besöka ett café som ligger i orten jag är uppvuxen i men när vi kom dit så var det stängt så det fick bli Lizzies café i Holm  i stället.

Med några goda kakor och gott kaffe i magen så körde vi tillbaka hem till Lynga där min mamma bor. Och när jag ändå var där så bestämde jag mig för att klippa hennes gräs också. Så nu är det gjort det med.
Kvällen är fin och solig så det får nog bli en promenad lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar