torsdag 14 juni 2012

torsdag - ser fram emot en ledig dag

I morgon har jag en ledig dag. Såååå skönt ska det bli. Min son slutar åttan i morgon så det får väl bli en dag i skolavslutningens tecken med traditionsenlig avslutningsfika på eftermiddagen. Men än så länge är det torsdag och hela dagen på jobbet gick jag och var trött för jag hade svårt att somna i natt. Så när jag cyklade hem så tänkte jag mig en kväll framför datorn och någon playkanal för att titta på lite program som jag missat under veckan . ( mannen jobbar i kväll = egentid) Så jag sladdade inom hemköp på hemvägen och köpte en Amelia som jag nu har bläddrat mig i genom. Men helt plötsligt nu så  börjar det rycka i motionstarmen och jag känner mig manad att ta mig ut på en promenad, helst en långpromenad. Vad hände??? Hur som helst så blir det nog så och sedan när jag kommer hem igen så får det bli lite programtittande. Kanske rent av Hawaii 5  0 på kanal 6 kl 21


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar