onsdag 12 december 2012

121212

Ja så var det ett sådant där magiskt datum igen. Har det hänt något idag? Inte vad jag vet i alla fall. Jag har som vanligt jobbat och sedan som alltid när jag har en ledig onsdagskväll så har jag varit och dansat afro. Det är riktigt roligt tycker jag. Så nu sitter jag här med lite keso och clementin och för en gångs skull är jag helt ensam hemma. Mannen är ute och fikar med sin dotter och min son är antagligen hos sin kompis. Det är lite irriterande när man köper dyra mobiler åt barnen för att de ska kunna nås och kunna höra av sig till en men han svarar inte när man ringer och svarar ej heller på sms...grr säger jag bara. Ja det var en utsvävning som egentligen inte har något att göra med det magiska datumet...men jag vet inte om det finns så mycket att säga om det heller. Men i morgon är det lucia och snart är det jul så håll till godo med en julbild i stället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar