onsdag 19 december 2012

Grattis älskling

Idag så här några dagar före jul så firar jag och min man vår årsdag. Och i år är det hela nio år sedan vi träffades irl. Jag stod där utanför hans lägenhet på mycket darriga ben och höll nästan på att springa därifrån igen men så tänkte jag att om jag inte ringer på med en gång så gör jag det aldrig. Och det blev ju super bra. Denna händelse, mina barn samt min operation är nog det bästa jag har gjort i mitt liv.

Idag blir det hotellfrukost för att fira vår dag. Därefter blir det som vanligt på torsdagar gymet. Efter det är det julstädning som står på programmet  och i kväll ska jag på tjejträff. Så vårt firande får fortsätta i morgon när vi drar söderut mot Väla. Så än en gång - Grattis älskling på vår dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar