onsdag 12 december 2012

Min dator har kraschat

Snyft.!!  Min fina fina dator stängde av sig här om dagen och sedan dess har den vägrat att starta igen. Tack och lov så fanns det fortfarande försäkring på den så jag har lämnat in den på Siba för reparation. För den går säkert att laga, killen på Siba gissade att det var moderkortet som gett upp. Det värsta är alla mina bilder som jag hade tagit från tex bröllop, semestrar osv...samt nästan värst av allt: mina kort som jag tagit varje gång jag passerat ett nytt -10 kg streck. Kanske kanske går de att rädda men troligtvis så kommer de som reparerar den att göra en fabriksåterställning och då ryker alla mina bilder åt skogen. JA jag vet...jag skulle sparat dem på ett externt usb minne eller liknande. Men men det är inget att göra åt. Så några före op och typ 50 kg senare blir det nog inte här på bloggen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar