tisdag 4 december 2012

julklappar och så något åt mig själv

Ja det kan sammanfatta dagens inköp på Gekås. Jag och två jobbarkompisar startade kl 8 i morse och i lugn takt mycket för snövädrets skull tog vi oss upp till Gekås i Ullared. Klockan var närmare 9,30 när vi kom dit men trots det så fick vi en plats på parkeringen allra närmast ingången. Så där värst mycket folk var där inte att tala om. Sedan gick vi där inne i stort sett hela dagen. Vi fikade på förmiddagen och åt en god lunch vid 14 tiden. Vid 17,45 landade jag hemma igen väldigt nöjd med dagen och med mina inköp. Så här kommer några bilder på mina saker, julklapparna kan jag ju inte fota...hemligt hemligt :)

En onepiece som såg ut så här köpte jag. Dock har jag tagit den här bilden från nätet.

Jag vet inte riktigt vad jag är allra mest nöjd med men den här jackan i fuskskinn med tillhörande tubscarfs kommer i alla fall högt upp på listan

Även det här lilla söta ljushuset som jag länge velat ha ett. Dock har jag inte varit så sugen på att lägga runt 150kr för det som de kostar här i Halmstad men på Gekås hittade jag det för det facila priset av 29,95

Bry er inte om fläcken på fönsterbrädan. Det är något som färgat och som bara går bort om man målar om den .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar