måndag 23 januari 2012

En härlig vinterpromenad

Idag känner jag att jag varit ganska duktig. Efter att ha tränat zumba här hemma framför tvn så begav jag mig ut på en härlig vinter promenad. Det var soligt och några minusgrader kallt.

Jag gick hemifrån och in till slottet. Sedan följde jag Nissan så långt som det går att komma. Där får man gå upp mellan husen och passera baksidan på HP. Sedan går man igenom en liten dunge och kommer ut ute i hamnen.

Sedan går man längs havet en liten bit för att komma ut mot Aleskogen. Ibland fortsätter jag bort till Knebildstorp men idag vek jag av så att jag kom upp till Netto på Flygaregatan för jag behövde handla några saker.


Som sagt en solig och härlig dag. Imorgon ska jag till Lund och får då förhoppningsvis ett op datum. Det ska bli så spännande. Jag rapporterar mer om detta i morgon kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar