måndag 16 januari 2012

Min självkänsla

Ja jag fortsätter att beta av ämnena som jag publicerade 28 november 2011 och har nu kommit till punkt 5.

I vissa lägen är min självkänsla ganska god men i andra lägen helt lika med noll. Tex på badhuset där är den så liten som den kan vara. Ofta fnissas det bakom ryggen eller kommenteras ...speciellt av unga smala tjejer.  Jag tycker om att simma så jag gör det ändå , men ibland är det jobbigt.

När är min självkänsla som bäst då? Jag tror att den är högst då jag umgås med vänner eller familj eller är på jobbet. Då känns allt som vanligt.


1 kommentar:

  1. Hej Eva!
    Jag har precis suttit och läst igenom dina bloggsidor, det var ett tag sedan senast. Du skriver fint.
    Givetvis säger jag inget!
    Du är en stark kvinna och jag önskar dig all kraft och styrka inför ditt kommande projekt! Tummarna hålls!
    Kram från din svägerska Ewa.

    SvaraRadera