torsdag 19 januari 2012

Nämen grattis på födelsedagen- till mig själv

Har efter en underbar start på morgonen med frukost serverad i  sängen av min underbare man klätt mig och påbörjat dagens sysslor.

Det här var inte den frukosten jag fick utan bara en bild jag hittade på nätet som får representera min frukost.


 Först ska det bli lite hushållssysslor såsom tvätt( ja jag vet men det behövs tvättas även en dag som denna) , städa hos råttorna, ( det är min tur), bädda rent i sängen ( skönt med nyrenbäddat samt att jag råkade droppa lite kaffe på mina vita pålakan). Sedan ska jag iväg och handla lite samt införskaffa handbuketter till morgondagens inte lika roliga cermoni ( pappas begravning). Ikväll ska vi fira lite med min dotter och hennes sambo. Så för mig är det en mysig ledig födelsedag.

De här underbara ranunklarna fick jag av min svägerska i går -Jag älskar ranunklar, särskilt rosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar