torsdag 5 januari 2012

Fy fasen vad nedrigt

Någon har använt mitt kort för att spela på nätet. Hur det hela gått till har jag ingen aning om, men jag upptäckte det i kväll när jag kollade min telefonbank och det visade sig att det försvunnit mycket mer pengar än vad jag hade gjort av med. Det hela hade pågått sedan i slutet av november och summorna var allt i från 91 kr upp till 180 kr. Summor som man kanske inte märker av...speciellt inte så här i jultid när man tar på sig spenderbyxorna och gör av med en del pengar. Jag räknade ut att närmare 3000 kr har försvunnit i småsummor. Så det första jag gjorde var att ta kontakt med telefonbanken för att spärra mitt kort. Därefter så polisanmälde jag det hela. Fy fasen vad arg jag blir när jag tänker på det ....GRRRR godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar