måndag 6 februari 2012

Bedömning av Modifast


  • Hallon                          Helt ok. Som välling med svag smak av hallon
  • Potatis/purjo                 Jag kryddade upp den med lite svartpeppar. Då gick den att dricka
  • Kaffe                            Blev jag lite besviken på. Hade förväntat mig mer av den.
  • Vanilj                            Klart godast idag. Som att dricka vaniljsås. 
  • banan                            Ganska god banansmak. Lite syntetisk men helt ok
  • Jordgubb                       Den var god tyckte jag
  • Chokladpudding            Stelnade snabbt så jag fick inte utrört den helt men god. Matig
  • Vaniljpuddding               Matig
      

Listan kommer att uppdateras efterhand.

                                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar