söndag 26 februari 2012

flyt dag 21 promenad och packning

Ja nu börjar det dra i hop sig. Bara ett arbetspass kvar i morgon och sedan tar jag tåget på tisdag middag. Så nu har jag plockat fram resväskan och börjat packa så smått. Som tur är så har jag skrivit en lista på vad som ska med annars hade jag nog glömt hälften. Jag köpte några trevliga tidningar igår som jag ska fördriva tiden med på tåget.
En promenad i solskenet har jag hunnit med idag också. Det var så härligt vindstilla nere på västra stranden och massor av folk som promenerade längs med Nissan. En riktigt härlig vårdag. Men trots fint väder så känner jag mig liksom tung i kroppen. Jag har ingen riktig ork. Det kan kanske bero på att jag är på den 21e dagen och kroppen börjar längta efter riktig mat och näring. Jag vet inte. I alla fall så la jag mig och vilade en stund efter promenixen och nu har jag bryggt lite gott kaffe och tagit två panodil för jag känner huvudvärken kommer krypande.
Men som sagt . Jag är vid gott mod för det är ju bara tre dagar kvar till op.


1 kommentar:

  1. Lycka till...själv gjorde jag en operation den 2 feburari och har bara mått bra :)
    Inga problem med varken mat eller dryck. helt klart det bästa jag gjort.
    En sak bara man har väldigt ont när man vaknar efter narkosen men det är gasen,och den vandrar sen omkring i kroppen några dagar. Det gör ont men går över :)
    Massor med lycka till

    SvaraRadera