tisdag 14 februari 2012

Rädslor

..är dagens ämne på listan. Ja jag är lite rädd för att bli sövd...eller kanske inte så mycket för sövningen utan mer för att dels aldrig mer vakna upp igen men också för att vakna upp med värsta tänkbara smärta , typ 25 av  10 möjliga på vas skalan. Det är väl en sak som jag är lite rädd för.



Annars är jag nog en ganska cool person som inte hetsar upp mig i onödan. Visst är jag rädd för att något ska hända mina nära och kära men det är ingenting som jag går och tänker på i vardagen.

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade din blogg genom CiCCi´s blogg-Byebye tjockis. Hon gjorde sin op 2 v före mig...
    Att bli sövd var något som jag inte var rädd för, utan rädd för hur jag skulle må när jag vaknade upp. Mådde inte bra då kan jag säga.
    Vart ska du göra din op?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag ska göra den på Aleris i Kristianstad den 29e i denna månaden.

      Radera