torsdag 9 februari 2012

Jodå det flyter på....dag 4

Är fortfarande hemma och påverkad av influensan. Framför allt så har jag tråkigt. Jag är inte längre så sjuk att jag kan ligga och vila och heller inte så frisk att jag kan göra något större projekt. Så jag fördriver tiden med att fundera på att jag efter operationen (när jag har återhämtat mig ) göra en tripp till Ullared och inhandla lite nya vår/sommarkläder. Några som passar och några som är lite för små.Jag fick Ullatidningen i går i brevlådan och där var en hel del inspirerande kläder. Jag har också rensat ut några plagg ur garderoben som redan nu är för stora. De här kläderna har jag kanske använt en eller två gånger. Det är framför allt två tunikor som är inhandlade på Zizzi på Väla. Det är ju inte den billigaste affären. Så jag funderar på att lägga ut dem på Blocket. Men jag vet inte...kanske är onödigt arbete.

Här är en bild på dagens lunch. Potatis och purjosoppa som jag piffat upp med lite persilja. Den är helt ok att dricka, men om det fanns valmöjlighet mellan sådan här soppa och vanlig så hade jag helt klart föredragit vanlig soppa. Men som sagt var...jag har ju ett mål med det här.

4 kommentarer:

  1. Ut med dem på Blocket...eller Tradera som också är bra! Säkert får du dem sålda! Jag följer din blogg om din drickning :-) Kämpa på! Kram! Ewa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tycker det funkar ganska bra. Hittills har det inte varit speciellt jobbigt kram

      Radera
  2. Mersan1989@live.se9 februari 2012 kl. 14:26

    men gud vad glad jag blir, jag är också inne på min fjärde flyt dag!!!! opereras den 5e mars, vart och när opereras du? Jag blir opererad i lindesberg.. Va roligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag ska opereras den 29 feb i Kristianstad. Jag tycker att det funkar ganska bra med flytet kram

      Radera