onsdag 8 februari 2012

dag 2 flytet samt morgonen dag 3

Jag orkade inte skriva något igår för jag var helt däckad av febern och somnade vid 20.30. Dagen igår flöt på någelunda. Jag prövade att frysa in chokladdrycken för att den skulle bli som glass. Det blev den men jag lät den nog stå lite för länge i frysen ( typ 5 timmar) för den var väldigt svår att tina upp. Dessutom var det kanske inte bästa dagen att "äta" glass på för jag frös som en hund hela kvällen och satt med riskudden som jag värmt nästan till brännpunkt. Just nu kan jag inte fylla på listan över smakrecenssionerna för jag känner inte vad de smakar.

Dock kunde jag inte låta bli att ställa mig på vågen i morse. Alltså morgonen dag 3. Den visade -1,9 kg på två dagar. Helt förunderligt men det är säkert mycket vätska som försvunnit. Det kan ju inte vara 2kg fett. Men det innebär att det bara är 2 kg kvar tills jag har uppnått vikten för op. Och idag är det exakt 3 veckor kvar tills jag ligger på operationsbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar