fredag 24 februari 2012

flyt dag 19 och gräsänka

Jaha så var det fredag igen...fredagsmys utan något ätbart att mysa med....eller jo förresten. Jag köpte något idag som jag aldrig förr har köpt...en coca cola zero. Visst har jag köpt coca cola förrut men aldrig den sockerfria varianten. Så den får bli mitt fredagsmys.
Och inte nog med utebliven mat. Jag är dessutom gräsänka. Maken har dragit till Horred för att tillbringa helgen med en kompis och sitta vid datorn och knacka koder. Så jag och min son vi får roa oss bäst vi kan i helgen. Och det tänker vi göra. Ikväll blir det tv kväll som vanligt men i morgon drar vi söderut till Väla i Helsingborg för lite skön shopping. Och sedan är det ju melodifestivalen på kvällen. Så vi ska nog kunna underhålla oss i väntan på hans hemkomst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar