onsdag 15 februari 2012

Belöningar

Använder sig nog de flesta mer eller mindre utav. Många inklusive mig själv tänker.....Nu har jag varit så duktig så jag är VÄRD den här kakan eller bakelsen. Tja kanske det...men jag försöker att komma bort från dessa tankar.
Om jag ser framåt så har jag väl inga direkta belöningar för en viss viktnedgång men jag har i alla fall bestämt att under min kommande sjukskrivning efter operationen så ska jag belöna mig själv genom att åka till Ullared och handla lite nya kläder. En form av belöning men också någonting nödvändigt eftersom jag kommer att behöva vår och sommarkläder i en mindre storlek. När jag fick tidningen Ulla för ett tag sedan i brevlådan såg jag att de hade fina romantiska tunikor. Precis i min smak.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar