måndag 27 februari 2012

flyt dag 22 det är nära nu

Jaha så var det dags att ta tag i det sista arbetspasset innan sjukskrivningen. Imorgon har jag bytt med en jobbarkompis och jag jobbade in det passet redan förra veckan. Så i morgon kan jag i lugn och ro packa klart det sista, åka en sväng till distriktssköterskan för vägning och lite prat och sedan hem för att bli hämtad och körd till stationen av min käre svärson. Jag tänkte åka med tåget till Lund som går 13.04 och jag får då byta i Lund och är framme i Kristianstad vid 16,30 tiden. Det ska nog går bra tror jag.  Jag ska ha med mig min dator så jag rapporterar nog när jag har kommit fram.


1 kommentar:

  1. Lycka till. Allt kommer bli så bra. Nytt sätt att leva men Gud vad det är värt det. Har passerat minus 60 kg och gått igenom bukplastikoperation och är super nöjd..Ska tänka på dej. // Anne-Lie

    SvaraRadera