tisdag 28 februari 2012

flyt dag 23 den sista

Nu har jag landat i Kristianstad och hittat till mitt övernattnings hotell  b&b. Jag tog tåget till Lund och därifrån hit till Kristianstad. Jag har också  träffat en trevlig tjej som  även hon ska opereras i morgon. Stället som jag övernattar på ligger alldeles intill sjukhusområdet så det är bra. Ikväll ska jag dricka min allra sista modifast (tjohoo!!!). Sedan ska jag duscha och skrubba mig med descutan.

Vad jag har förstått så blir man alldeles sträv och torr i huden och i håret så jag ser väl inte direkt fram emot det men det är ju ett nödvändigt ont. 

ungefär så här ser mitt rum ut. Jag tog några bilder med kameran men tyvärr tog jag inte med mig någon överföringssladd så jag får lägga ut de bilderna när jag kommer hem.

5 kommentarer:

  1. Vilket fint rum! ser mysigt ut.. önskade att jag var där med dig nu... puss =D

    SvaraRadera
  2. Lycka till imorgon det kommer gå super bra,blev också opererad där för 5 veckor sedan.
    Alla var jätte trevliga men behandlad som man vore sjuk blir man inte efteråt.
    Är ganska hårda tag men det är ett måste för man ska upp och komma igång.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej sötaste Eva.
    Vilket fint rum. Vi hoppas att allt är bra med dig.
    Vi tänker på dig och vi saknar dig....vi ses om 4 veckor
    Kram Tina & Katarina.

    SvaraRadera
  4. tack för alla snälla kommentarer kram på er

    SvaraRadera