fredag 9 mars 2012

Fredag - fredagsmys

Idag fick jag ta bussen för att handla eftersom bilen är på lagning, men när jag var på Maxi så ringde de och sa att bilen var klar , så hade jag väntat lite så hade jag kunnat köra dit. Men men det gick ganska snabbt och smidigt med buss också.

 
Så jag handlade lite mys inför helgen. Till mig köpte jag en liten flaska Loka vatten. Det ska bli intressant och testa om jag kan dricka något som är kolsyrat. Dessutom köpte jag lite osötad choklad. Ja den är förstås sötad med någon slags sötningsmedel men vad gör man inte om man är chokladsugen.

Så ikväll blir det som vanligt en lugn tv kväll. Fast det enda som jag är intresserad av i kväll är Skavlan som börjar kl 21, så jag tänkte föreslå för min man att vi kanske kan hyra en film via nätet. Vi har hittat en jättesmidig sida där man hyr film för ca 39 kr styck och man tittar och sedan slipper man tänka på att lämna tillbaka filmen. Sidan heter http://www.headweb.com om någon är intresserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar