torsdag 22 mars 2012

Torsdag - besök på jobbet

Dagen började som vanligt med lite morgon tv och frukost. Idag blev det fil med tinade hallon i. Efter mycket om och men tog jag tag i mig själv , gick och duschade för att sedan gå ner i källaren och ta tag i manglings högen som legat där hela min sjukskrivning. Eftersom jag börjar jobba igen på onsdag i nästa vecka så var det hög tid.


I eftermiddags så tog jag en power walk till jobbet för att hälsa på lite.Först och främst gick jag upp till personalansvarig och sa till om att de faktiskt hade glömt att sjukskriva mig på försäkringskassan. Jag var i kontakt med dem idag, försäkringskassan alltså och fick då reda på den informationen samt att det kommer att dröja länge innan jag får några pengar i från dem. Så det blir till att suga på tummarna den här månaden ja. Sedan gick jag ner till avdelningen och träffade mina jobbarkompisar.  Det var riktigt kul  och en annan jobbarkompis som också är sjukskriven var där så det blev en trevlig pratstund. Nu är det dags att fixa lite mat för nu kommer snart mannen hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar