onsdag 21 mars 2012

onsdag - status quo

Idag blev det en riktigt slapp förmiddag där jag läste och halvslumrade framför morgontvn. Jag var visserligen uppe rätt tidigt för att väga mig men vågen hade stått stilla sedan förra veckan så det blev jag inte så pigg av. Men efter middag så försvann grå vädret och solen tittade fram så då packade jag ner en banan och lite vatten i ryggsäcken och begav mig av på Prins Bertils stig. Tanken var att gå så långt jag orkade och hade lust med och det blev ca 7 km enligt eniros karta. Sedan letade jag mig upp till Tylösandsvägen och tog bussen tillbaka. Jag var nog ute mellan 1 1/2 till 2 timmar.



Nu är det snart dags att planera lite kvällsmat. Eftersom det blev lax över igår så blir det nog det idag med dillstuvad potatis till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar