lördag 17 mars 2012

Lördag- shopping samt filmkväll

Idag har jag varit och shoppat med bästa T. Vi började morgonen på det anrika cafeét Regnbågen där jag köpte en räkpinne och kaffe. Jag tog av locket och åt resten. Det var jättegott men jag mådde lite lätt illa efteråt., så det var nog lite majonäs under räkorna. Därefter startade vi shoppingrundan. Vi gick i en massa affärer och jag köpte några småsaker såsom deodorant, en förvaringslåda till mitt smink, en bok och en dricka. Rundan avslutades med en kopp thé på Roberts där vi vilade ut en stund och njöt av allt folk och atmosfär innan vi på varsitt håll begav oss hemåt. Väl hemma blev det en snabb omelett med lite skinka och keso på.

(Den här boken köpte jag. Har just läst klart änglavakter av samma författare)
Ikväll blir det middag och film hos kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar