lördag 24 mars 2012

Lördag - en tur på stan med mannen

Idag gick jag och min man en sväng in till stan för att ev köpa nya solglasögon till honom. Antingen vill han ha clips som han har haft förut eller sun covers om jag har. Dock kunde han inte bestämma sig så det blev inga alls. Jag köpte i alla fall en liten dossett till..i lila så nu har jag en rosa för morgonmedicinen och en lila för kvällsmedicinen.




Sedan gick vi och fikade på Brooktorpsgården .För er som inte känner till Halmstad så är det ett jättemysigt gammalt medeltids hus som ligger mitt i stan och som idag är ett café. Där åt vi en varsin macka och drack en god kopp kaffe till det.


Innan vi gick hem hann jag med att köpa lite gott påskthé och kika i lite affärer samt träffa lite folk som jag känner för en trevlig pratstund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar