fredag 23 mars 2012

Fredag - massa mys hela dagen

Fredag är den bästa dagen på hela veckan. Ja i alla fall när man har ledig helg. Jag har nog skrivit den meningen förut men den tål att upprepas igen. Idag var jag på City gross och handlade. Jag passade på att köpa lite penseér när jag ändå var där. Dessutom åkte jag till ett ställe i skogen där jag visste att de hade sågat ner björkar. Så där klippte jag lite björkris. Sedan bar det av hem för pynt på trappen.


Även bordet på uteplatsen blev pyntat med lite blommor.

Faktum var att vädret blev så fint så jag hängde ut tvätt på tork för första gången i år. Det kommer nog inte att bli helt torrt men om jag tar in det över natten så torkar det och kommer säkert att lukta underbart.

Jag hoppas på att helgen bjuder på lika underbart väder som det har varit idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar