torsdag 29 mars 2012

Torsdag - simning och kvällsjobb igen

Idag klev jag upp i ottan ( läs kl 06.00) vilket är tidigt för mig. Fast då hade mannen redan varit uppe i en hel timma. Så det bar i väg med bilen, lämnade mannen vid järnvägs stationen som vanligt och styrde sedan mot simhallen. Precis när jag sladdade in på pakeringen  så slog det mig att jag hade glömt att ta med mig plånboken. Så det var bara att styra hemåt för att hämta den. Men till slut blev det simmat i alla fall.  600 m tom. Sedan satt jag i bubbelpoolen minst lika länge som jag simmade. Det var riktigt härligt med värmen i poolen och solen som sken utanför fönstret.




I eftermiddag ska jag jobba igen. Det är riktigt skönt att ha kommit igång igen. Imorgon ska jag på mammografi på morgonen, därefter jobba till 14,30. Sedan är det fredagsmys igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar