torsdag 8 mars 2012

torsdag -snö

Ja det var kanske inte jättekul att vakna och titta ut på den vita världen, men det töar ganska snabbt igen. Med tanke på väderleken så bestämde jag mig för att träning inomhus kanske vore lämplig idag. Så jag satte på min zumba dvd och körde igång. Efter ca 35 min så börjar rörelserna blir allt mer avancerade och dessutom var min kropp trött så jag klev upp på crosstrainern och körde 15 min till där i stället. Så totalt 55 min träning idag. Jag är nöjd.

Nu är jag nyss hemkommen  efter att ha varit och lämnat bilen på lagning. Inte så kul men det måste ju göras för den dånar något fruktansvärt. Så jag sitter här och sippar på min utspädda juice och ska alldeles snart ta tag i städning av toa, råttbur samt lite dammning. Om det blir tid över i eftermiddag så blir det nog en liten tur in till stan för jag är lite sugen på en ny tröja eller topp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar